Діяльність методичної роботи училища спрямована на підвищення рівня професійної майстерності викладачів та майстрів виробничого навчання, активізацію педагогічних досліджень, збільшення кількості і покращення методичних розробок, створюваних педагогічними працівниками.
Основними завданнями методичної роботи є:
- організаційно-методичне забезпечення програм розвитку навчального закладу;
- удосконалення змісту, форм і методів навчання та виховання учнівської молоді, забезпечення єдності, органічного взаємозв’язку загальноосвітньої та професійної підготовки учнів і слухачів на основі принципів гнучкості, наступності, ступеневого характеру професійно-технічної освіти;
- розвиток педагогічної та професійної майстерності педагогічних працівників, їх загальної культури, створення мотивації і умов для професійного вдосконалення;
- інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблем освіти, педагогіки, психології, інформування про досягнення науки і техніки, передового педагогічного досвіду;
- організаційно-методична допомога в розвитку педагогічної творчості, експериментально-дослідницькій роботі, упровадження результатів наукових досліджень, передового досвіду, педагогічних технологій тощо;
- створення комплексно-методичного забезпечення предметів і професій, розробка та видання навчальних, методичних посібників, рекомендацій, наочних засобів навчання з використанням комп’ютерних та інноваційних технологій;
- забезпечення інтеграції навчального процесу, науки та практики;
- підготовка до атестації педагогічних працівників.
У 2016-2017 навчального року педагогічний колектив училища працює над методичною проблемою: «Формування громадянської позиції, загальних та професійних компетенцій учнів через використання сучасних педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій та співробітництво з підприємством-замовником кадрів».
Основні напрями методичної роботи в училищі
1. Організаційно-педагогічна діяльність:
- планування та організація методичної роботи;
- організація контрольно-діагностичної діяльності;
- створення творчих лабораторій, майстерень педагогів-новаторів тощо;
- сприяння встановленню в колективі стійкого позитивного психолого-педагогічного клімату;
- організація атестації педагогічних працівників;
- підвищення рівня педагогічної кваліфікації майстрів виробничого навчання, викладачів та вихователів;
- формування професійної майстерності викладачів спецдисциплін та майстрів виробничого навчання, підвищення кваліфікації на курсах та в інститутах післядипломної освіти:
- здійснення зв′язків і взаємодія із Маріупольським центром професійно-технічної освіти та НМЦ ПТО в Донецькій області.
2. Методичне забезпечення навчально-виховного процесу:
- організація методичної допомоги методичним та цикловим комісіям, викладачам у плануванні і проведенні роботи, створенні навчально-методичних комплексів, підготовці робочих навчальних планів та програм дисциплін;
- організація інформаційного забезпечення викладачів, інформування про нові методичні рекомендації, накопичення і систематизація методичних матеріалів;
- вивчення, узагальнення та впровадження у навчальний процес передового та виробничого досвіду, нових виробничих технологій;
- вивчення нових інформаційних технологій (поряд з традиційними), форм і методів навчання що визначають авторський характер викладання та організації виробничого навчання.
3. Діагностично-аналітична діяльність:
- організація і проведення діагностичних процедур для виявлення особистісних і професійних проблем та досягнень колективу з метою управління успіхом, мотивації і стимулювання, реалізації ідей управлінсько-педагогічної підтримки викладачів і створення найкращих умов для їхньої діяльності.
Методична робота в училищі здійснюється через такі структури:
- робота методичних та циклових комісій;
- робота методичної ради, методичного кабінету;
- засідання педагогічних рад;
- участь у регіональних і зональних методичних об’єднаннях;
-організація роботи Школи молодого педагога (за необхідністю);
- організація роботи Школи педмайстерності – «Школа активної дії».
В МВМПУ у начальному році працюють:
1. Методична комісія «Електропостачання та автоматизація металургійного виробництва» - голова МК Зиновченко Т.Г.;
2. Методична комісія машинобудівних та металургійних професій – голова МК Дерев’яшкіна М.М.:
3. Методична комісія допоміжних професій – голова МК Завальнюк Т.П.;
4. Циклова комісія гуманітарних та соціально-економічних дисциплін – голова ЦК Мальцева О.О.;
5. Циклова комісія природниче - математичних дисциплін – голова ЦК Кузьменко Л.В.;
Автор статті: .